Home

Lyrics vertaler

Songteksten Vertalen - Snel, eenvoudig en gratis! Via songteksten vertalen kun je eenvoudig, gratis en snel liedjes vertalen. Je hoeft alleen maar de naam va de artiest, de naam van het liedje en de songtekst in te voeren. Ons systeem zal de songtekst automatisch omzetten naar het Nederlands Vertalingen | Lyrics Translate Deutsch English Español Français Hungarian Italiano Nederlands Polski Português (Brasil) Română Svenska Türkçe Ελληνικά Български Русский Српски العربية فارسی 日本語 한국 Lyrics Translate - Multilingual translation community. Songtekstvertalingen van en naar Engels, Grieks, Spaans, Turks, Roemeens, Arabisch en andere talen Bekijk de populairste vertalingen op Songteksten.net. Meest bekeken vertalingen. Hieronder zie je een overzicht met de meest bekeken vertalinge

Alle songtekst vertalingen. Om het voor onze gebruikers zo gemakkelijk mogelijk te maken worden alle songteksten met vertalingen netjes in een archief gezet waar alles gerangschikt wordt op letter. Ben je dus opzoek naar bijvoorbeeld een artiest die begint met de letter B Michael Ketterer, Influence Music - Spirit Lead Me. Mac And Katie - I Found My Freedom. Martina Stoessel - Siempre Brillará

Songteksten vertalen vanuit alle talen! - Vertaal

Songteksten Vertalen, lyrics stones sympathy for the devil

Vertalingen Lyrics Translat

And then the world came tumblin' down. There was no escapin' from what we had found. But I still believe in another goodbye. The one without questions and reasons why. Ooh I still believe. Yeah I still believe. I still feel you lead me. Through my darkest of days. When all of my brightness has turned into ashes Songtekst vertaling: enthroned - outro. Meer Songteksten en Vertalingen van [Custom Field - Artist] vind je op Songtekstvertalen.nl

Vertalingen - Lyrics Translat

De gratis service van Google kan woorden, zinnen en webpagina's onmiddellijk vertalen tussen het Engels en meer dan honderd andere talen Vertalingen lyric EN>NL. (of poetry) expressing the poet's personal feeling. 1 a lyric poem. 2 ( in plural) the words of a song: The tune is good, but I don't like the lyrics.. EN: i changed this lyric. NL: Ik heb deze lyric veranderd. EN: Well, I like the lyric. NL: Naja, ik vind de tekst leuk Vertalingen lyrics EN>NL . the lyrics: de songtekst (m); de liedtekst (m) Bron: Wikipedia. Voorbeeldzinnen met `lyrics` Voorbeeldzinnen laden.... Synoniemen. EN: singing EN: singing part Behalve voor het vertalen van woorden, kun je bij ons ook terecht voor synoniemen, puzzelwoorden, rijmwoorden, werkwoordvervoegingen en dialecten. volg ons.

Vertaling van lyrics in Nederlands. Ideas for lyrics can come from anywhere. De ideeën voor teksten kunnen overigens overal vandaan komen. Normally our lyrics are pretty psychological and personal. Normaal gesproken zijn onze teksten altijd vrij psychologisch en erg persoonlijk Vertaling van: Danny Vera - Roller Coaster. Daar gaan we dan. In dit achtbaanleven dat we kennen. Met die idiote hoogten en echt diepe dalen. Ik weet echt niet waarom. En ik zal gaan. Naar de verste plek op aarde die ik ken. Ik kan de hele weg afreizen, weet je. Want ik weet dat jij bij me bent Vertaling van 'Tout l'Univers' door Gjon's Tears van Frans naar Nederland Songtekst vertaling: elegy - redemption. Meer Songteksten en Vertalingen van [Custom Field - Artist] vind je op Songtekstvertalen.nl

Songteksten.net - Meest bekeken vertalinge

Songtekst vertaling: the damned - obscene. Meer Songteksten en Vertalingen van [Custom Field - Artist] vind je op Songtekstvertalen.nl Vertalingen songtekst NL>EN. de songtekst (m) the lyric ; the lyrics. Bronnen: interglot; Wikipedia. Voorbeeldzinnen met `songtekst`. NL: Heb je een songtekst geschreven? EN: And bought a little... you wrote lyrics? NL: Is dat een of andere songtekst? EN: Is that a lyric from something

Google's free service instantly translates words, phrases, and web pages between English and over 100 other languages Vertaling van: Calum Scott - You Are The Reason. Ik krijg hartkloppingen. Want jij bent de reden. Dat ik niet kan slapen. Kom alsjeblieft terug. Mijn hoofd slaat op hol. En jij bent de reden. Dat ik nog steeds adem. Ik voel me nu hopeloos

Dan staat deze songtekst met vertaling nu voor jou netjes hieronder naast elkaar weergegeven! Misschien hebben wij nog meer interessante songteksten met vertalingen van Hank Snow voor jou, blader gerust eens door ons archief! klik bijvoorbeeld op de letter H van Hank Snow en zie welke nummers wij nog meer van Hank Snow in ons archief hebben staan zoals Honey Dan staat deze songtekst met vertaling nu voor jou netjes hieronder naast elkaar weergegeven! Misschien hebben wij nog meer interessante songteksten met vertalingen van Sundari Soehotjo voor jou, blader gerust eens door ons archief! klik bijvoorbeeld op de letter S van Sundari Soehotjo en zie welke nummers wij nog meer van Sundari Soehotjo in ons archief hebben staan zoals Bunga |Angrek

Vertaling van: Kensington - Sorry. Sorry voor de weg die ik niet zal nemen. Voor de woorden die ik niet zal zeggen. Voor de liefde die ik niet zal geven. Sorry voor het hart dat ik niet zal tonen. Voor de afstanden die ik niet zal gaan. Voor het leven dat je niet zal beleven. Sorry dat ik mijn armen voor je opende Dan staat deze songtekst met vertaling nu voor jou netjes hieronder naast elkaar weergegeven! Misschien hebben wij nog meer interessante songteksten met vertalingen van Tia London voor jou, blader gerust eens door ons archief! klik bijvoorbeeld op de letter T van Tia London en zie welke nummers wij nog meer van Tia London in ons archief hebben staan zoals Thinking Bout IT

Vertalingen van 'lyrics' in het gratis Engels-Nederlands woordenboek en vele andere Nederlandse vertalingen Veel vertaalde voorbeeldzinnen bevatten songs and lyrics - Engels-Nederlands woordenboek en zoekmachine voor een miljard Engelse vertalingen Vraag jij je welleens af wat er nou allemaal in zo`n songtekst van een liedje staat? dan zit je hier goed, wij vertalen songteksten van het engels naar het nederlands. zo kun dus direct zien wat de betekenis van een songtekst is. ben jij nou benieuwd wat de vertaling van een songtekst is? twijfel dan niet in gooi je songtekst hieronder neer, klik op vertaal en binnen 2 seconden is de songtekst. laatste vertalingen en teksten van. Meest bekeken vertalingen deze week. Vertaling in Nederlands en tekst. Dinero Trinidad Cardona. Vertaling in Nederlands en tekst. A Whiter Shade Of Pale Procol Harum. Vertaling in Nederlands en tekst Nederlands vertaling voor Beggin' van Måneskin. Smeken Steek je liefdevolle hand uit schat Want ik begin Ik smeek je Dus steek je liefdevolle hand uit schat Ik smeek je Dus steek je liefdevolle hand uit schat Ridin high toen ik koning was Ik speelde het hard en snel want ik had alles Ik liep weg, maar je waarschuwde me toen Maar makkelijk komen en makkelijk gaan En het zou eindigen Dus elke.

Songtekst van Chef'Special - Afraid Of The Dark (Vertaling) / [Verse 1] / Er zit een monster onder mijn bed / We liggen te kletsen / O, ik wil zo graag zijn vriendje zijn / Maa [Songtekst van Leave The Door Open (Vertaling)] / [Intro: Bruno Mars] / Zei schatje, zei schatje, zei schatje / [Vers 1: Anderson .Paak & [i]Bruno Mars[/i]] / Wat ben je aan he Selena Gomez & Rauw Alejandro - Baila Conmigo (Nederlandse Vertaling) Lyrics: Schat, ik weet niet of je veel Spaans spreekt / Of je het begrijpt als ik mijn liefste zeg / De liefde bedrijven. Dua Lipa - Levitating (Nederlandse Vertaling) Lyrics: Als je met me weg wil rennen, ik ken een heelal / En ik kan je voor een ritje meenemen / Ik had een voorgevoel dat we in een ritme vielen.

Songtekst + vertaling terang boelan. Hallo. Misschien een rare vraag maar is er binnen het ouders onlineforum iemand die de songtekst van terang boelan (wieteke van dort) heeft en die mij dat wil toesturen? Met de tekst ben ik al heel blij en als er ook nog een vertaling bij zou zitten zou het natuurlijk helemaal mooi zijn. Groetjes Monique Matthäus Passion J.S. Bach BWV 244 tekst en Nederlandse vertaling matthauspassion.nadro.nl ©2007 Mark Nauta : Eerste deel : 1. Koor: Kommt, ihr Töchter, helft mir klagen A far l'amore comincia tu Ahh ahh, ahh ahh A far l'amore comincia tu Ahh ahh, ahh ahh A far l'amore comincia tu Se lui ti porta su un letto vuoto Il vuoto daglielo indietro a lui Fagli vedere che non e' un gioco Fagli capire quello che vuoi Ahh ahh, ahh ahh A far l'amore comincia tu Ahh ahh, ahh ahh A far l'amore comincia tu E se si attacca col sentimento Portalo in fondo ad un cielo blu Le.

Wilson Phillips - Hold On, wilson phillips hold on lyrics

Alle songtekst vertalingen- Snel en gratis een songtekst

1. Papi Chulo - Lorna + vertaling. Muzieksoort: Reggaeton Papi, papi, papi chulo Papi, papi, papi ven a mi Pappie, pappie, lekker mannetje Pappie, pappie, pappie kom bij mij Dit liedje is o.a. te downloaden bij? info: Tu quieres mmmm Te gusta el mmmm Te traigo el mmm
  2. Non, Je Ne Regrette Rien (Engelse vertaling) Edith Piaf. Ne Me Quitte Pas (Engelse vertaling) Nina Simone. je t'aime (Engelse vertaling) Lara Fabian. Yes Sir, I Can Boogie (Italiaanse vertaling) Baccara. Joe le taxi (Engelse vertaling) Muzikum - All lyrics of your favourite artist
  3. We zijn ver weg van het oppervlakkige. [Bridge: Lady Gaga] Hoo, huh, uh, huhh-ow. Huh, huhh-huhhh. [Chorus: Lady Gaga] Ik sta bij het diepe, zie me als ik erin duik. Ik zal nooit de bodem bereiken. Breek door de oppervlakte waar ze ons geen pijn kunnen doen. We zijn ver weg van het oppervlakkige
  4. www.vinden.nl. Duitse Songteksten songteksten pagina. Links en veel informatie over Duitse Songteksten en songteksten. Leer Duits met Duitstalige liedjes. Met songtektsen en oefeningen. Top 25 Beste Duitse Liedjes 1. Nena - 99 Luftballons (1983) 2. Kraftwerk - Autobahn - 3. Duits leren met liedjes - Talenwijzer
  5. September 1, 2018 Dutch Comments Off on Benny Blanco - Eastside Songtekst Vertaling Nederlands 4 Views. Uh Oh Yeah, yeah Jaaa Jaaa. When I was young, I fell in love Toen ik jong was, werd ik verliefd We used to.

Songteksten Vertalen - M - Songtekstvertalen

Home Lyrics: English: Español: Nederlands: Contact: eddyorion@hotmail.com: La Camisa Negra - Juanes + vertaling (Het zwarte hemd) Uno por pobre y feo pero antojao Men kan lelijk en arm zijn maar toch zin hebben La camisa negra is o.a. te downloaden bij info: Tengo la camisa negra hoy mi amor esta de lut Gratis vertaalsite voor vertalen van en naar het engels, spaans, duits, frans, italiaans en meer

Nederlands vertaling - Lyrics Translat

De gebruikers van de vertaling die zich afvragen of ik die vertaling zelf heb gemaakt wil ik melden dat ik hiervoor gretig gebruik heb gemaakt van het internet en vele vertalingen van anderen. Alles naast elkaar gelegd en samengesmeed tot hetgeen hier is opgenomen. Fijn dat dit zoveel positieve reacties oplevert en dat jullie er wat aan hebben Op zoek naar vertalingen van songteksten? neem eens een kijkje bij ons. Snel en simpel een songtekst vertalen? dat kan! vertaal op vertaalsongtekst.nl met de vertaler elke songtekst in 2 stappen! Vraag jij je welleens af wat er nou allemaal in zo`n songtekst van een liedje staat? dan zit je hier goed, wij vertalen songteksten van het engels. Op veler verzoek hebben we zowel de songtekst als de Nederlandse vertaling van Ai Sie Eu Te Pego voor je onder elkaar gezet! En we hebben ook nog een karaoke versie voor je Yesterday, and days before. Sun is cold and rain is hard. I know, been that way for all my time. 'Til forever, on it goes. Through the circle, fast and slow. I know, it can't stop, I wonder. I want to know, have you ever seen the rain? I want to know, have you ever seen the rain? Comin' down on a sunny day

Songteksten.net - Your favourite lyrics

De vertaling wordt gegeven voor de taalcombinatie NL>EN. De gevraagde combinatie EN>NL geeft geen vertalingen voor songtekst. Vertalingen songtekst NL>EN. de songtekst (m) the lyric ; the lyrics. Bronnen: interglot; Wikipedia. Voorbeeldzinnen met `songtekst`. NL: Heb je een songtekst geschreven Vertalingen in context van songtekst in Nederlands-Engels van Reverso Context: Het poëtische gehalte van de songtekst moet dus intact blijven

Champions League hymne: zing 'm ook mee en bekijk hier de

Ariana Grande - 7 rings Songtekst Vertaling Nederlands. admin January 19, 2019 Dutch Comments Off on Ariana Grande - 7 rings Songtekst Vertaling Nederlands 10 Views. Yeah, breakfast at Tiffany's and bottles of bubbles ja, ontbijt en flessen champagne Girls with tattoos. Vertalingen van 'lyric' in het gratis Engels-Nederlands woordenboek en vele andere Nederlandse vertalingen

Lil Nas X - INDUSTRY BABY (Nederlandse Vertalingen) Lyrics: Baby back, ayy, paar racks, ayy / Paar Grammy's op hem, paar plaques, ayy / Dat is een feit, ayy, gooi het terug, ayy / Gooi het terug. Post Malone - Goodbyes Songtekst Vertaling Nederlands. admin July 6, 2019 Dutch Comments Off on Post Malone - Goodbyes Songtekst Vertaling Nederlands 3 Views. Me and Kurt feel the same, too much pleasure is pain Ik en Kurt voelen hetzelfde, te veel plezier is pijn My girl spites me. Songteksten Startpagina, alle songteksten op één plek. Maar ook lyrics, top 40 en overige hitlijsten Vertalingen van 'songtekst' in het gratis Nederlands-Engels woordenboek en vele andere Engelse vertalingen

Songteksten.nl - Your Lyrics Sourc

NL: Je hebt het zo fout met de songtekst en. FR: C' est pas du tout les bonnes paroles. NL: Jij schrijft het script, ik de muziek en de songtekst en. FR: Tu écris le livret. J' écris la musique et les paroles. NL: Don en ik schrijven al sinds 1973 samen songtekst en Demasiado corazón - Mink DeVille + vertaling. Every morning I'm broken, every day I die. Every night I weaken and every night I cry. Standing in the rain, in the street outside. Running down my face tears in my eyes. Iedere ochtend ben ik gebroken. en iedere dag sterf ik Als iemand weet waar dit is opgenomen, ik zou het er graag bijzetten maar ik heb geen idee ;)Een prachtig liedje in Frysk (Fries), ik begreep er zelf niet ve..

Nederlands vertaling - Lyrics Translation

1. Vertaal woorden en uitdrukkingen in Nederlands-Frans. Een document vertalen: Word, Powerpoint, PDF. Probeer gratis. Reverso for Windows It's free. Meer functies met onze gratis app. Gesproken tekst vertalen, offlinefuncties, synoniemen, vervoegingen, educatieve spelletjes. Download onze app gratis
  2. October 1, 2018 Dutch Comments Off on Lady Gaga, Bradley Cooper - Shallow Songtekst Vertaling Nederlands 13 View
  3. Vertaal songtekst. 6 november 2015 · Zwolle, Overijssel, Nederland ·. We zijn inmiddels de 900 likes gepasseerd! Deel dit bericht zodat we binnenkort over de 1.000 likes heen gaan, zou top zijn. ;

Hope you enjoy (

Pretty Belinda | Muziekschatten

At The Disco - High Hopes Songtekst Vertaling Nederlands. admin August 28, 2018 Dutch Comments Off on Panic! At The Disco - High Hopes Songtekst Vertaling Nederlands 9 Views. Had to have high, high hopes for a living Had hoge, hoge verwachtingen voor de kost Shooting for the. Fries volkslied. De Alde Friezen ('De oude Friezen ') is het Friese volkslied geschreven door de Grouster arts en schrijver Eeltje Halbertsma. De nu gangbare versie is een verkorte bewerking daarvan door Jacobus van Loon uit 1876. De melodie van het lied is die van het Duitse Vom hoh'n Olymp herab, geschreven door Heinrich Schnoor Wellerman: Vertaling en tekst - Nathan Evans. De vertaling van Wellerman - Nathan Evans in Spaans en de originele liedteks. Hieronder vindt u teksten , muziekvideo en vertaling van Wellerman - Nathan Evans in verschillende talen. De muziekvideo met het audiotrack van het nummer wordt automatisch rechtsonder gestart Vertalen.nu - mobiel vertalen. Nederlands. Nederlands Engels Duits Frans Spaans Italiaans Arabisch Bulgaars Chinees (traditioneel) Chinees (vereenvoudigd) Deens Fins Grieks Hebreeuws Hindi Hongaars Indonesisch Japans Koreaans Noors Oekraïens Pools Portugees Roemeens Russisch Slowaaks Thai Tsjechisch Turks Vietnamees Zweeds. Engels

Vertaal songtekst. 957 likes. Vertaal songteksten via http://www.vertaalsongtekst.nl/ vanuit allerlei talen naar het Nederlands. Eenvoudig, snel en volledig gratis Limiet voor documentvertalingen bereikt U kunt op dit moment geen documenten meer vertalen omdat u uw limiet voor documentvertalingen voor deze maand heeft bereikt. (${period}).Upgrade uw pakket om het aantal documenten dat u kunt vertalen te verhogen. Selecteer een upgrade voor uw pakket Limiet voor documentvertalingen bereikt U kunt op dit moment geen documenten meer vertalen omdat u uw.

Hello, Dolly! (Musical) songtexten - NL

songtekst Vertaald van Nederlands naar Duits inclusief synoniemen, uitleg en gerelateerde woorde Panis angelicus (Nederlands: Brood van de engelen) is de - vaak zelfstandig gezongen - voorlaatste strofe van de hymne Sacris solemniis, die in 1264, ter gelegenheid van de invoering van Sacramentsdag op last van paus Urbanus IV, werd geschreven door Thomas van Aquino voor de Metten van deze feestdag. Andere gezangen voor het proprium van Sacramentsdag zijn: Lauda Sion, Pange lingua, Adoro te.

enthroned - outro Vertaling

1. Waar gaat 'Date La Vuelta' van Luis Fonsi, Sebastian Yatra en Nicky Jam over? Wij maakten een Spaans-Nederlandse vertaling van de lyrics. Oeh.. die is heet
  2. 778. Contains Ads. Add to Wishlist. This free app is able to translate words and text from Filipino to English, and from English to Filipino. Best app for easy and fast translations, which can be used like a dictionary. If you are a student, tourist or traveler , it will helps you to learn the language! This translator contains the following.
  3. Geschiedenis. De herkomst van Bella ciao is onzeker. Mogelijk is het afgeleid van een ouder lied op dezelfde melodie, ook Bella ciao geheten, over de misstanden in de rijstoogst in Noord-Italië in de 19de eeuw, waar vrouwen van lagere stand onder barbaarse omstandigheden slecht betaald seizoenswerk verrichtten. De herkomst van die versie is ook onzeker, ze valt tot verschillende nog oudere.
  4. Vertalingen in context van songtekst in Nederlands-Spaans van Reverso Context: De beste songtekst van dit nummer is - Liefde zal ondersteunen
  5. k hebben het Stabat Mater naar het Nederlands vertaald.. Externe links. Tekst in het Latijn, met vertaling van Willem Wil
  6. Songteksten vertalen is op een aantal punten verschillend van een gewone tekst vertalen; een songtekst rijmt vaak, en bovendien wil een lied meestal een bepaald gevoel overbrengen. Dit laatste is het belangrijkste punt waar je op moet letten bij een songtekst vertalen
  7. Moet een vertaler nu een Nederlandse tekst over de gezondheidszorg vertalen in het Italiaans, dan moet hij er zorg voor dragen dat dit in Italiaanse ogen niet al te zorgelijk overkomt, waardoor de essentie van een stuk tekst verloren kan dreigen te gaan. De vertaler in het diplomatieke en zakelijke verkeer
Mari Trini songtexten - NL

Wanneer de songtekst compleet is, ga je de coupletten stap voor stap vertalen. Wat wordt er gezongen en wat bedoelen ze ermee? Het gebeurt in liedjes vaak dat er over iets gesproken wordt, met mooie woorden Nederlands vertaling voor Voilà van Barbara Pravi. Voilà Zo is het Luister naar mij Ik, beginnend zangeres Praat over mij Met je liefdes, met je vrienden Vertel ze over dit meisje met zwarte ogen en haar gekke droom Ik wil je verhalen schrijven die alleen jou bereiken Dat is alles Zo is het, zo is het, zo is het, zo is het, zoals ik ben, Mezelf blootgeven maakt me angstig ja Zowel in de. Vertaling over Vertaalde songtekst voor het vak engels. Dit verslag is op 29 juni 2004 gepubliceerd op Scholieren.com en gemaakt door een scholier (3e klas vmbo

Google Translat

1. Nederlands vertaling voor Peaches van Justin Bieber. Perzikken Ik heb mijn perziken in Georgië Ik haal mijn wiet uit Californië Ik nam mijn meid mee naar het noorden, ja Ik krijg mijn licht rechtstreeks van de bron, ja En ik zeg oh De manier waarop ik je inadem Het is de textuur van je huid Ik wil mijn armen om je heen slaan, schat en je nooit laten gaan En ik zeg oh Er gaat niets boven uw.
  2. De vertaling van de tekst verschijnt automatisch zodra u stopt met typen. Indien u wijzigingen aanbrengt in de tekst worden deze direct automatisch vertaald en deze verschijnen wanneer u stopt met typen. Let wel: we kunnen niet garanderen dat de vertaling 100% correct is
  3. Diamonds Songtekst Vertaling. Schitter helder als een diamant. Schitter helder als een diamant. Vind licht in de mooie zee, ik kies ervoor gelukkig te zijn. Jij en ik, jij en ik, we zijn als diamanten aan de hemel. Je bent een vallende ster, die ik zie, een visioen van extase. Wanneer je me vasthoudt, leef ik, we zijn als diamanten aan de hemel
Imen Es songtexten - NLMarmor stein und eisen bricht text lustig - marmor steinHarddisk ssd — på netonnet finner du hardisker med høye

Oersethelp helpt u snel en gratis een tekst te vertalen in of uit het Fries. Plak de tekst in het venster en druk op de knop Nederlands nei Frysk of op Frysk naar Nederlands. Ogenblikkelijk verschijnt de gewenste vertaling. N.B.: de vertaling wordt automatisch gegenereerd, het is altijd aan te bevelen om die nog even na te (laten) kijken com. Lyrics.com is a huge collection of song lyrics, album information and featured video clips for a seemingly endless array of artists — collaboratively assembled by our large music community and contributing editors. Browse our lyrics and artists database alphabetically or use our advanced query capabilites to search by keywords Vertaling Stromae Formidable Songtekst Geef me vijf minuten, ik heb je niet beledigd, ik ben beleefd, hoffelij Als u een freelancetekstschrijver, -vertaler of -corrector zoekt voor bijvoorbeeld marketingteksten of technische teksten, neem dan contact met me op. Ook als u een vertaling wilt van bijvoorbeeld een literaire tekst of een songtekst, bent u bij mij aan het juiste adres. Achtergrond. Tekstoj betekent teksten in het Esperanto Vertaling over Songtekst ich will van Ramstein voor het vak duits. Dit verslag is op 14 april 2003 gepubliceerd op Scholieren.com en gemaakt door een scholie Vertaalmachine nederlands duits maakt het vertalen een eenvoudige klus. Duitse zinnen vertalen met een druk op de knop. Terwijl u typt uw Nederlandse zinnen naar het Duits. Vertalen via onze vertaalmachine is een geautomatiseerd proces en zal in de meeste gevallen ook prima voldoen om stukken tekst te vertalen uit tijdschriften, boeken en andere niet technische tekst bronnen